• Ελληνικά
  • English

MEM-209 Η Μαθηματική Μοντελοποίηση στην Εκπαίδευση

MEM-209 Η Μαθηματική Μοντελοποίηση στην Εκπαίδευση

ΚατεύθυνσηΜαθηματικώνΕφαρμοσμένων Μαθηματικών
ΕίδοςΕλεύθερης Επιλογής (Ε4)Ελεύθερης Επιλογής
Έτος/εξάμηνο4ο / Χειμερινό
ECTS/Διδακτικές μονάδες6 / 3
Ώρες διαλέξεων/εργαστηρίων3 / 0
Προαπαιτού­μενα μαθήματαΚανένα
Συνιστώμενα μαθήματαMEM-101, MEM-211, MEM-212
Μέθοδος διδασκαλίαςΔιαλέξεις
Μέθοδος αξιολόγησηςΤελική εξέταση, εξετάσεις προόδου

Μαθησιακά αποτελέσματα

Στόχος του μαθήματος είναι η ευαισθητοποίηση των φοιτητριών και των φοιτητών στο διάλογο σχετικά με τους στόχους της διδασκαλίας των μαθηματικών στο σχολείο και το ρόλο της μοντελοποίησης σε αυτόν. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής ή η φοιτήτρια θα:

  • Γνωρίζει βασικά θεωρητικά και μεθοδολογικά εργαλεία για την ενσωμάτωση της μοντελοποίησης στη διδασκαλία των μαθηματικών.
  • Γνωρίζει παραδείγματα μοντελοποίησης στη διδασκαλία των Μαθηματικών στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Περιεχόμενο

  • Ορισμός της Μαθηματικής Μοντελοποίησης.
  • Μεθοδολογία προσέγγισης ενός πραγματικού προβλήματος: κατανόηση της κατάστασης που περιγράφεται, κατασκευή μαθηματικού μοντέλου, εργασία στο μαθηματικό μοντέλο, ερμηνεία των αποτελεσμάτων στο πραγματικό περιβάλλον, και αξιολόγηση του αποτελέσματος.
  • Θεωρητικές προσεγγίσεις σχετικές με την εισαγωγή της μοντελοποίησης στη διδασκαλία των Μαθηματικών.
  • Η Ολλανδική Σχολή της Realistic Mathematics Education.
  • Η Μαθηματική Μοντελοποίηση σε σχέση με τις Φυσικές Επιστήμες.
  • Η Μαθηματική Μοντελοποίηση από μία κοινωνικοπολιτισμική προοπτική: η περιβαλλοντική εκπαίδευση.
  • Παραδείγματα διδακτικών ενοτήτων μοντελοποίησης με χρήση Γεωμετρίας.
  • Παραδείγματα διδακτικών ενοτήτων μοντελοποίησης με χρήση Άλγεβρας.
  • Παραδείγματα διδακτικών ενοτήτων μοντελοποίησης με χρήση Ανάλυσης.
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για τη επιτυχή μοντελοποίηση.
  • Χρήση λογισμικών για τη μοντελοποίηση προβλημάτων

Συνιστώμενη βιβλιογραφία

  • Blum, Galbraith, Henn, Niss, Modelling and applications in mathematics education, 14th ICMI Study, 2007.

Περιγράμματα μαθημάτων

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare