MEM-322 Xρήση Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Μαθηματικών
MEM-322 Xρήση Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Μαθηματικών
MEM-322 Xρήση Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Μαθηματικών
25 Φεβρουαρίου 20252025-02-25 14:30
MEM-322 Xρήση Νέων Τεχνολογιών στη Διδασκαλία των Μαθηματικών
Κατεύθυνση
Μαθηματικών
Εφαρμοσμένων Μαθηματικών
Είδος
Ελεύθερης Επιλογής (Ε6)
Ελεύθερης Επιλογής
Έτος/εξάμηνο
3ο / Εαρινό
ECTS/Διδακτικές μονάδες
6 / 3
Ώρες διαλέξεων/εργαστηρίων
3 / 0
Προαπαιτούμενα μαθήματα
Κανένα
Συνιστώμενα μαθήματα
Κανένα
Μέθοδος διδασκαλίας
Διαλέξεις
Μέθοδος αξιολόγησης
Τελική εξέταση, εξετάσεις προόδου
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής ή η φοιτήτρια θα:
Γνωρίζει και μπορεί να χρησιμοποιεί σύγχρονες τεχνολογίες για τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών.
Γνωρίζει και κατανοεί τις θεωρίες μάθησης, τις μεθοδολογίες έρευνας και τις μεθοδολογίες σχεδίασης της διδασκαλίας με σύγχρονα μέσα.
>
Περιεχόμενο
Βασικές προσεγγίσεις στη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, με έμφαση στη Διδακτική των Μαθηματικών
Η σύνδεση των βασικών θεωριών μάθησης με τις ΤΠΕ
Παραδείγματα χρήσης νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση
Λογισμικά διερεύνησης μαθηματικών εννοιών
Ο “τεχνολογικός” ορισμός της συνέχειας και της παραγωγισιμότητας από τον Tall
Η συμβολή της χρήσης υπολογιστικών φύλλων και CAS στην ανάπτυξη των εννοιών της Άλγεβρας
Η χρήση λογισμικού Δυναμικής Γεωμετρίας στη διδασκαλία της Ευκλείδειας Γεωμετρίας
Οι εφαρμογές του διαδικτύου. Πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης Θέματα για την εκπαίδευση από απόσταση
Συνιστώμενη βιβλιογραφία
Θ. Κοτοπούλης, Νεες τεχνολογίες και Εκπαίδευση: Τα συγχρονα υπολογιστικά και δικρυακα περιβάλλοντα μάθησης στην εκπαίδευτική διαδικασία, Εκδόσεος Γρηγόρη.